Pengambilan banyak jawatan kosong terkini di KWSP: Tawaran gaji sehingga RM3,500/sebulan

Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) kini sedang membuka banyak kekosongan jawatan terkini untuk diisi oleh mereka yang berminat dan berkelayakan.

Calon-calon adalah disarankan supaya meneliti hebahan kekosongan jawatan ini, bagi mengetahui dengan lebih terperinci berkenaan jawatan yang ditawarkan beserta maklumat-maklumat penting lain.

Berikut adalah maklumat berkenaan kekosongan jawatan-jawatan yang dibuka: –

Jawatan Kosong

  1. PENGAWAL KESELAMATAN
    • Penempatan: Cawangan KWSP di Semenanjung & Cawangan KWSP di Kota Kinabalu
  2. PASUKAN PERKHIDMATAN DAN PEMASARAN BERGERAK (MOBILE TEAM)
    • Gaji: RM2,300 – RM3,500

Syarat-syarat Kelayakan

  • Pemohon hendaklah merupakan warganegara Malaysia;
  • Berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh tutup hebahan jawatan (Berumur di antara 19 hingga 30 tahun bagi jawatan Pengawal Keselamatan);
  • Syarat-syarat kelayakan akademik boleh dilihat di hebahan rasmi kekosongan jawatan.

SERTAI SALURAN TELEGRAM: https://t.me/jawatankerja

Advertisement

Cara Memohon

Kepada calon yang berminat dan memenuhi syarat-syarat kelayakan yang telah ditetapkan, permohonan kekosongan jawatan yang ditawarkan ini boleh dibuat secara atas talian seperti mana yang ditetapkan oleh pihak majikan.

Calon perlulah hanya memohon jawatan yang bersesuaian dengan kelayakan dan memberikan segala maklumat yang benar serta tepat bagi memudahkan segala urusan permohonan jawatan yang dibuka.

Hanya calon-calon yang layak berdasarkan syarat-syarat yang ditetapkan dan disenarai pendek sahaja yang akan dipanggil untuk sesi temuduga oleh pihak majikan.

Maklumat terperinci berkenaan kekosongan jawatan, taraf jawatan, jenis perjawatan dan permohonan boleh di teliti DI SINI.

Advertisement
Advertisement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *